Prisijungti

Darbo pasiūlymų paieška


Vadovams
Specialistams
Darbininkams
Manager akademija

2011 rugpjūčio 23

10 klaidų, galinčių kainuoti milijonus

Investuotojų bendruomenėje galioja aksioma: verslininkai daugiau išmoksta iš savo klaidų. Tačiau mokantis iš svetimų galima sutaupyti dešimtis tūkstančių ar net milijonus, kuriuos kiti praranda.

Tikėtinų klaidų, kurias galima padaryti, nesuskaičiuojama galybė, tačiau pradedantiesiems keletas iš jų itin būdingos. Verslininkas Ryanas Blairas jas puikiai surikiuoja savo naujausiame bestseleryje „Nothing to Lose, Everything to Gain.”

1. Nedarykite pernelyg optimistinių pardavimo prognozių.

Patikrinkite ir pritaikykite skaičius remdamiesi patyrusių patarėjų įžvalgomis ir pramonės normomis, o ne Google. Excel‘inės lentelės gali parodyti dramatišką augimą be jokių sąsajų su realybe.

2. Nesamdykite žmonių, kurie visada pritaria jūsų idėjoms.

Meilikavimas malonu, tačiau sąskaitų juo neapmokėsit. Raskite mąstantį žmogų, galinti mesti iššūkį jūsų idėjoms ir išmokite aktyviai klausytis parduodami savo viziją.

3.Pernelyg nesusitelkite į konkurenciją.

Kur kas produktyviau daugiau pastangų skirti tam, kad jūsų pasiūlymas/prekė/paslauga sulauktų sėkmės, nei bandymams pribaigti konkurentus. Pavyzdžiui, sugriovus jų vadovaujančią komandą ar skalambijant apie jų trūkumus.

4.Nešvaistykite laiko rūpindamiesi, ką galvoja kiti.

Nesvarbu kaip besistengtumėte, visiems neįtiksite. Nebijokite siekti savo svajonės, mokytis iš klaidų ir keisti verslo krypties, net jei permainos kažką ir nuvils.

5. Nepainiokite verslo su malonumais.

Tai ypač tinkama, kalbant apie santykius. Nesigiminiuokite su darbuotojais ir išmintingai rinkitės partnerius.

6. Būkite greitas atleisdamas žmogų ir lėtas priimdamas.

Jei naujasis darbuotojas nepatenkina lūkesčių, nedelskite. Kita vertus, priimti į darbą po vieno pokalbio tas pats, kaip išdegusiomis akimis lėkti į Las Vegasą tuoktis po vieno pasimatymo.

7. Bendrovė neturi būti svarbesnė už darbuotojus.

Kompanija yra organizmas, kurį galima maigyti kaip tinkama. Jūsų žmonių komanda turi kolektyvinę aistrą ir realios vertės žinių ir ja negalima manipuliuoti. Bendrovė turi tikti žmonėms, o ne atvirkščiai.

8. Apskaičiuokite grynųjų poreikius.

Nuo jūsų mokamo atlyginimo priklauso žmonės ir jų šeimos. Jei pritrūkstate pinigų, situacija nenaudinga niekam.

9. Nesistenkite visko daryti vienu metu.

Girdime apie verslininkus, tokius kaip Steve‘as Jobsas, tuo pat metu vadovaujančiu Apple ir Pixar. Įsitikinkite, kad jūsų vienas verslas sklandžiai vystosi prieš pradėdamas dar kelis.

10. Niekada nerašykite nieko, ko nenorėtumėte sulaukti patys.

Daugelis iš mūsų esame siuntę delikačius laiškus ne tuo adresu ar gavėjas juos ne taip suprasdavo. Sunkias ir lengvai interpretuojamas temas pasilikti pokalbiams akis į akį.

Didžiausia klaida yra nepasimokyti iš svetimų ar net savo paties klaidų. O išmokti galima tik pripažinus, kad klaida buvo padaryta.

Šaltinis: Pinigų karta

Įrašyti komentarą



Komentarai

Būk pirmas, įrašęs komentarą!