Prisijungti

Darbo pasiūlymų paieška


Vadovams
Specialistams
Darbininkams
Manager akademija

2011 vasario 17

Penki patarimai, kaip susikurti nepakeičiamo darbuotojo reputaciją

Knygos „Svarbiausias darbuotojas: Carmen Senz nuotykiai“ autorės Judy Free ir Traci Maddox teigia, kad joms pavyko išsiaiškinti tas darbuotojų savybes, kurias labiausiai vertina personalo specialistai, bendradarbiai ir vadovai. Anot jų, dalis darbuotojų savo elgesiu susikuria nepakeičiamų specialistų įvaizdį. Tai gali padaryti net ir neaukštas pareigas užimantys žmonės. Knygos autorių tikinimu, susikurti gerą reputaciją nereikalingas nei išskirtinis išsilavinimas, nesvarbu ir patirties bagažas ar užimamos pareigos.

1. Rezultatai

Gerai, kad į darbą ateinate kiekvieną dieną, bet tai nereiškia, kad dirbate efektyviai. Tinklalapiai AOL ir Salary.com atlikę tyrimą išsiaiškino, kad per savaitę darbuotojai vidutiniškai darbui skiria tris dienas. Tai reiškia, kad likusias dvi jų veikla būna nesusijusi su tiesioginėmis pareigomis.

Darbdaviui svarbiau ne kiek tu laiko sėdi savo kėdėje, o kokius rezultatus rodai. Savo darbą reikėtų skaidyti į mažus etapus ir stengtis kuo greičiau padėti pliusą darbų sąraše. Nedvejodami prisiimkite atsakomybę už projektus, kurie jums patikėti. Jeigu manote, kad savo įmonėje galite nuveikti daugiau, tai paprašykite perimti kai kuriuos darbus. Nuolat su kolegomis ir tiesioginiu savo viršininku kalbėkite apie darbų eigą ir kaip sekasi artėti prie tikslo. Kai darbas bus baigtas, nepamirškite apie tai pranešti bosui.

2. Entuziazmas

Energija darbo kolektyve sklando kaip virusas. Tačiau energija gali būti ir gera, ir bloga. Jeigu kolektyve yra paniurėlis, jis gali užkrėsti ir kitus darbuotojus. Net kai reikalai klostysis puikiai, bendra atmosfera biure bus prasta. Nuolat burbantys ir viskuo nepatenkinti žmonės nėra itin mėgiami aplinkinių bet kokiose gyvenimo situacijose. Vadovaukitės principu „aš galiu tai padaryti“. Žinoma, skiriamas užduotis įvertinkite, bet požiūris į naujus darbus turi būti teigiamas. Jeigu jums kyla neaiškumų, juos galima išsiaiškinti ir be pasipiktinimo. Darbdaviams teigiamai nusiteikę darbuotojai asocijuojasi su bendrovės sėkme.

3. Požiūris

Darbe bus juodų dienų. Garantuotai. Tačiau nepasiduokite bendrai nuotaikų bangai. Jeigu reikalai jau pašlijo, ne laikas sėdėti susikėlus koją ant kojos. Kartojimas, kad esat nuskriausti, nieko nepakeis. Kuo daugiau neigiamo požiūriu, tuo didesnė tikimybė, kad problemos tik didės. Kartais pakanka šypsenos, o jeigu mokate laidyti juokelius, tai priverskite šypsotis bent artimiausius savo bendradarbius. Darbdavys garantuotai tai pastebės.

4. Bendradarbiavimas

Komandinis darbas yra tiesiausias kelias į sėkmę. Ryškiausios žvaigždės danguje spindi vienos. Jeigu norite, kad darbas būtų atliktas tinkamai, jums reikia pagalbos iš kompetentingos komandos. Dar geriau, kai tai komandai padeda kas nors iš šalies. Juo galite būti ir jūs, jeigu turite tam laiko. Žinoma, pirmiausia pasirūpinkite savo darbais, o tada padėkite kitiems. Nepamirškite pagirti kitų, net jeigu esate tik vienas sraigtelių, o ne didelis varžtas. Jeigu pats sulauksite pagalbos iš šalies, nepamirškite apie tai užsiminti ir savo bosui.

5. Garbė

Žinote posakį „kas teisinga, nebūtinai bus populiaru, o kas populiaru, nebūtinai teisinga“? Prisiminkite jį darbe. Dabartinėje situacijoje daug darbuotojų patiria stresą, todėl siekdami jiems iškelto tikslo gali peržengti ribas ir nusispjauti į savo vertybes. Patarimas – elkitės garbingai visose situacijose. Galbūt jūsų vertybės neleis pasiekti tikslo pačiu greičiausiu ir pigiausiu keliu, bet geriau vadovautis moralės kompasu, nei į viską užmerkti akis. Net jeigu darbdavys į tai neatkreips dėmesio, jums neteks priekaištauti sau pačiam.

Šaltinis: Pinigų karta

Įrašyti komentarą



Komentarai

Būk pirmas, įrašęs komentarą!